Altinn? Ingen inn.

Altinn er utilgjengelig ja, det var vel ingen bombe.

Selvangivelsen er tydeligvis ute, og Altinn er nede. Det er ingen krise akkurat, men jeg er spent på hva jeg får -penger tilbake eller baksmell. Jeg regner med Skatteetaten vet at selvangivelsen er ute, og at det ville bli uvanlig stor trafikk på sidene deres i dag. Har de ikke mulighet til å utvide kapasiteten, eller en strategi for hvordan de skal takle skatteoppgjør-trafikken? Jeg bare lurer.

Det er selvfølgelig lov å glemme. Akkurat som at Ruter glemte at det var helg, den første lørdagen under Ski-VM. Oops! Kanskje det er nettopp det Skatteetaten har gjort i dag? Glemt at selvangivelsen skulle komme…? Hm. Teknologi altså. Skulle nesten tro internett var kommet for å bli.

 

Hadde sikkert glemt passordet mitt uansett…

Legg igjen en kommentar

