Sweet Paul Magazine goes Norwegian

I Sverige har bloggeren Isabella Löwengrip både gitt ut bok og driver nå med et eget magasin, mer eller mindre basert på sin egen blogg. Også Elin Kling har eget magasin på grunn av bloggen, og nå kommer det endelig et bidrag fra Norge.


Sweet Paul, skrevet av Paul Løwe, er ranket som 22. beste mat- og interiørblogg i verden, og dette har Aller Media snappet opp. I første omgang vil Sweet Paul være et bilag hos KK fire ganger i året, men er det en suksess vil jeg tro det blir et selvstendig blad etter hvert.

Etter et søk på Sweet Paul fant jeg ut at han tydeligvis allerede har et amerikansk (nett)magasin, nemlig Sweet Paul Magazine. Sånn sett er det ganske moro at Aller faktisk skal trykke dette fysisk opp i en norsk utgave, det er iallefall unikt for lille Norge. Mat og interiør er noe jeg har blitt mer og mer interessert i den siste tiden (sikkert alderen…), men de fleste interiørblader er så like. En kjapp titt i Sweet Paul Magazine viser meg at dette kan bli noe annet, et annerledes mat- og interiørmagasin.

For en magasin-junkie som meg kribler det i fingrene allerede. Og ikke minst i VISA-kortet… Kjenner det kribler litt i skolenerden i meg også, for dette må jo sies å være et merkesamarbeid. Mao; jeg følger spent med på hvordan utviklingen vil bli. Forblir det bare et bilag, eller kan det opp og stå som et selvstendig magasin? Hva kan Aller tilføre Sweet Paul og vice versa? Og hva kan Sweet Paul, norsk blogg som skrives i NYC, bidra til interiørmagasin-kategorien?

Jepp, jeg har en N i pannen. N for NERD.

One thought on “Sweet Paul Magazine goes Norwegian

  1. Astrid Aure sier:

    Hei Heidilois og alle Sweet Paul-fans! Aller første utgave av Sweet Paul med KK er i salg fra fredag 3. juni. Kos dere masse med bladet!!

    :) Astrid, utgavesjef i KK

Legg igjen en kommentar

