Damned if you do, damned if you don´t

Fikk streng beskjed om å ikke trene hardt. Fikk enda strengere beskjed om å ikke sitte i ro.

Beinhinnebetennelse er en bad bitch, og det hjelper ikke akkurat når det er fullt og helt min egen feil. Thai boxing, zumba, corebar og cardiomix 2t x 4-5 dager i uken funker dårlig. Det visste jeg jo. Jeg bare ignorerte det og kjørte på likevel. Så nå sitter jeg igjen med bein som gjør vondt som fy når de vil, og som i grunn er ikke er brukelig til noe som helst. Flott.

Ikke får jeg lov å trene hardt, men jeg må for guds skyld ikke sette meg ned og bli sofagris heller. Som om jeg skulle ha ro i kroppen til det… Sykling og svømming er visst flotters for beinhinnebetennelse, og ellers er det jo en fordel å få trent desto mer styrke. Trening skal være litt lystbetont mener jeg, det er da jeg virkelig gidder ta i litt ekstra. Når jeg ikke kan gjøre det jeg liker aller best, nemlig å slå / sparke løs på en venninne AKA thai boxing, får styrketrening duge. Ikke like spennende, men tar man minirunder og kombinerer 2-3 øvelser uten pauser i mellom, går det forbausende raskt. Catslide-matter er fantastiske for å trene core, medisinball kan gjøre underverker for magen, og frivekter utfordrer balansen. Tre kjappe supertips out of the blue der altså. Du verden så kreativ man er etter 7t nattevakt (og er supertrøtt)!

2 1/2 time igjen på jobb. Har sett ekstremt mange prostituerte og dop-dealere gå forbi i natt, samt en liten mus som stirret på meg gjennom overvåkningen. For noen tragiske liv de må ha. Ikke mus altså, men de prostituerte og dop-dealerne. Et par hundre tusen i studielån ble plutselig ikke så gæernt likevel.

 

Slenger på en liten video som viser en del øvelser med medisinball. Grusomt tungt og slitsomt, men: no pain, no gain.;)

Legg igjen en kommentar

