Silver equals gold

Fins det noe deiligere enn å våkne til det råeste regn- og tordenværet jeg har vært borti, for så å vite at hele dagen skal brukes til å skrive retorisk analyse?

 

Ikke noe som jeg kan komme på nå, nei. Med unntak av en voldsom hodepine som følge av det tunge været, er dette en helt perfekt dag å skrive hjemmeeksamen på! Regnet trommer på vinduet, det er koselig mørkt inne, vanilje-te & jordbær, og det er et sånt lummert, deilig vær som liksom lukter sommer.

Det er tre dager igjen av eksamen, og på fredag skal max 20 sider med diskusjoner, uenigheter, latter og godt samarbeid leveres inn. Om det er et produkt å være stolt over gjenstår å se, men kjenner jeg meg selv rett (og kjenner gutta jeg jobber med meg rett…) kommer det nok til å dukke opp en liten perfeksjonist i meg som gransker teksten med (altfor?) kritiske øyne. Og om én uke og ganske eksagt tre timer, er sommerferien i gang! Har aldri satt pris på sommerferie som nå…

 

For øvrig veldig moro å se blogg-statistikken om dagen; hvor høyt antall besøkende plutselig ble fredag 03. juni, og hva folk har søkt på når de ramler innom her. Tydeligvis mange som sitter med eksamen nå, så hei til dere og lykke til videre! *smil*

 

Har «gjenoppdaget» denne låta, som var en av mine mange sommerfavoritter for et par år tilbake. Smuuuud.

 

Legg igjen en kommentar

