Summer holidaaay!

15. juni. Dagen etter siste eksamen AKA første feriedag. «Ferie»dag. Dagen hvor Bon Jovi spiller på Ullevål, og jeg jobber til midnatt.

Sommer…Sommer i Stavern… Foto: privat

 

Ikke fikk jeg med meg særlig mye av eksamensfesten, ikke får jeg med meg Bon Jovi. Enda godt jeg hadde billetter til forrige konsert, ellers hadde jeg vel gått rundt med verdens største furteleppe i hele dag. Kall dem puddelrockere, pusekatter, stuck in the 80s -jeg elsker bandet uansett; har alltid gjort det, og kommer alltid til å gjøre det.

Likevel, tross jobbing resten av uken; det er ferie! Åh herregud, så rart. Ikke no mer stå opp kl 07 for å lese fra 08, ikke mer stillesitting i 12 timer på stillesalen, ikke mer tre doble iskaffe på to timer… Aldri har sommerferie vært mer velkommen som etter at jeg begynte på BI, merkelig det der. Hei lange dager i parken med venner, Corona og kos! For ikke å snakke om en helg i Harstad, noen dager i Trondheim, roadtripping på Vestlandet, og garantert noen båtturer på Oslofjorden.

Jeg har 74 dager igjen å leke i Oslo/Trondheim/Norge generelt, før jeg hopper på et grisesvært Aeroflot-fly med destinasjon Hong Kong International Airport. Reisefeberen kommer bare ved tanken på den 15 timer lange flyturen… Gledings!

Legg igjen en kommentar

