En biltur Kotsøy – Trondheim, minutt for minutt!

Jeg kan egentlig ikke fatte at «Hurtigruten, minutt for minutt» var en så stor suksess i helgen, heller ikke den Bergensbanen-filmen. Sikkert fint å titte innom, men å bruke hele helgen til å se på Hurtigruten? Så lite å finne på har jeg ikke…

Jeg så flere på facebook som promoterte når Hurtigruten var på deres hjemsted, så det var visst noe av greia. Kanskje derfor min kreative (og nerdete?) bror mekket en biltur Kotsøy – Trondheim på søndag? Jeg syns jo dette er hysterisk morsomt og veldig ironisk, men det er nok kanskje for spesielt interesserte… *smil*Frem med popcornet, og enjoy! (episode 1 starter etter et par minutter, be patient.)

Siste episode kommer asap, det er bare å glede seg… *blunk*

 

Episode 1:

 

Epsiode 2:

2 thoughts on “En biltur Kotsøy – Trondheim, minutt for minutt!

  1. Ravenhill sier:

    Nå er episode 3 lastet opp :)

    • heidilois sier:

      Alt er lagt ut nå, men venter spent på oppfølgeren; Trondheim – Kotsøy. Kanskje jeg skal lage Én flytur Oslo – Hong Kong, drink for drink…? Jeg regner jo med russerne har vodka ombord i flyet sitt… ;)

Legg igjen en kommentar

