Happy Independence Day

Jeg er ikke så superfan av US of A, og ser egentlig på det som ethvert annet land.

Dette dedikeres (eller dediseres, har aldri egentlig skjønt forskjellen..) derfor til broren min, som i motsetning til meg er veldig glad i USA. Her snakker vi country, AmCars og Sørstatsflagg over hele linja. Harry? I mine øyne; definitivt. Men det er storebroren min det er snakk om, og da er absolutt alt lov. Han er fortsatt helten min, selv om jeg nå har blitt (snart) 26, og ikke er en femåring som trenger en storebror å holde i hånden lenger.

I fjor var jeg og en kompis i Frognerparken og koste oss på denne dagen, i dag sitter jeg på jobb og titter på solen ute. Iskaffe, jordbær og nøtter er et must på jobb, samt Shantaram. Happy Independence Day!

BTW, må dedikere litt til Kristine også, som har flyttet over fra Norge, og til og med giftet seg. Hurra for seg!

6 thoughts on “Happy Independence Day

  1. Men altså… US _AND_ A? kunne vel fort vekk vært OF kanskje? :P

  2. heidilois sier:

    Går litt fort i svingene noen ganger ;)

  3. Ingeborg sier:

    Happy Heidi, du er fin!

  4. Ravenhill sier:

    Hvem bryr seg om dine øyne søs? Hehe… Fine bloggen din da :)

Legg igjen en kommentar

