Groupon -go home?

Get ready to be surprised and delighted with our local deals… Are you LivingSocial?

LivingSocial er i korte trekk det samme som Groupon, men du har sikkert ikke -som meg- hørt om det engang. Vel, det visste LivingSocial, og de visste de måtte prøve noe nytt for å markedsføre seg selv. I fjor hadde vi i faget Integrert markedskommunikasjon en oppgave hvor vi skulle komme med nye forslag til hvordan Oslotrikken kunne utnyttes bedre, når det gjaldt reklame og plasseringer. LivingSocial brukte taxier. Genialt?

For å få taxi-kundene til å oppdage LivingSocial, kunne de velge om de ville bli kjørt dit de opprinnelig skulle, eller kaste terningen og bli kjørt et tilfeldig sted for å prøve et LivingSocial-tilbud gratis. Taxien var også dekortert med LivingSocial-logoen, for å gjøre kundene visuelt oppmerksomme.

«Welcome to the LivingSocial taxi! You have now two choices: carry on to your original destination, or ‘roll the die’ and go for an exciting experience!»

Samuel så nesten like fornøyd ut med sin wildlife experience, som gutta som fikk en poledancing fitness experience…

Tar gjerne en LivingSocial-taxi om den dukker opp i Oslo!

 

2 thoughts on “Groupon -go home?

  1. SV, Hahahaha. Well said ;) Ikke veldig moro der og da, men ler av det nå i ettertid jeg også ;)

  2. Charlotte K. sier:

    Sv: Oi! Det visste jeg ikke :O Takk for informasjonen!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: