Gult er kult! …oj, den var jaggu oppbrukt.

Jeg vet ikke hvor bra USA-stuntet til Solo var, eller hvordan resultatet ble. Men kanskje det er en indikator at de nå sponser TV3?

TV3 tar en NetCom, og endrer profil. Nåvel, NetCom endret vel strengt tatt litt mer enn bare profil, og kan ikke egentlig sammenliknes med TV3… Uansett, de bytter ut lillafargen sin med gult, og Solo er stolt (?) sponsor av fargen. Ny profil og ny logo er en del av tidenes markedsføringskampanje fra TV3 sin side, og har valgt Solo fordi begge produktene er lett å like. Det mener i hvert fall salgsdirektøren i TV3, Eivind Ruud, og det kan nok mange si seg enige i.

TV3 vil bli mer lekne, overraskende og livlige, og mener Solo kan representere dette. I tillegg blir Solo sett på som veldig norsk, og brus og bobler kan vel sies å være nettopp lekent og livlig. Målet, som jo er viktigst i alle kampanjer, er dermed iallefall tydelig og definert! Så får vi håpe for TV3s skyld at samarbeidet resulterer i nettopp måloppnåelsen de er ute etter.

Bare jeg slipper mer Paradise Hotel er jeg egentlig fornøyd jeg. Heia Solo!

 

Solo á la 1984

One thought on “Gult er kult! …oj, den var jaggu oppbrukt.

  1. Ingeborg sier:

    Spenstig!

    sv: Tusen takk flotte du.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: