Hottere enn søttende mai!

Etter bare to uker flere hundre mil øst for Norge, begynner man å savne de merkeligste ting. Det er svært sjelden jeg faktisk spiser hjemmebakt brød, rett fra ovnen, med brunost. men hva er det jeg får vann i munnen av nå? Jepp. Nettopp tanken på mammas nybakte brød med brunost. Som jeg egentlig ikke liker.

Da må det googles. Jepp, bildegoogling av brunost er obligatorisk when in Hong Kong! Da kommer man naturligvis innpå en hel del annet også, som for eksempel norske reklamer på YouTube. Ikke bare er jeg fascinert av reklamer, jeg er desto mer fascinert av reklamesanger. De sniker seg inn under hjernebarken og forlater ikke åstedet før drapet av noen hundre hjerneceller er utført. Men du verden så moro! Se, le og kos deg med mer eller mindre nostalgiske minner. Det gjør i hvert fall jeg, langt langt borte.

 

 


Hvem danset vel ikke Full pakke-dansen…?

 


Knall sjokolade, som dessverre ikke slo igjennom på markedet.

 


Koooosepose…

 


Denne er supersøt! Jeg tenker alltid på storebroren min (Hei Håvard!) og smiler for meg selv når jeg ser denne.

 


Kleintkleintkleint, men akk så gøy!

 


Syng med nå, alle sammen!

 


Hje-hje-hjeeee-hjemmelaga! Fortsatt ganske godt plantet i hodet mitt.

 


Nærmest en klassiker nå…

 


Fantastisk! Her merker jeg virkelig at jeg savner Norge. Mitt lille land *hjerte*

 


GJør meg alltid glad! …og sjokkis-sugen.

 


Hadde en periode denne på repeat… Har vel knekt verre nøtter før?

 


Fine barnesangen!

 


Ikke akkurat en sang, men close enough.

 


Ble rett og slett hekta på denne sangen etter eksamensoppgaven om TID-kampenajen til SAS!

 


Det er definitivt lov å le høyt!

 

 

Og som en bonus:

Legg igjen en kommentar

