Just do it!

Multiple choice har aldri vært min greie. Kan etter gårsdagens første midterm konkludere med at det er det fremdeles ikke, og kommer aldri til å bli det.

I natt hadde jeg fremdeles mareritt (!!!) om midterm´en, og følte meg overkjørt av en rimelig diger trailer da jeg våknet i morges. Med gruppearbeid i kveld, to midterms i morgen og én på fredag er det mer enn nok til å drepe all lyst til å i det hele tatt stå opp. What to do?

Trene.

Det eneste som alltid hjelper, for min del. Lei, trist, forbanna, for mye energi -trening er medisinen. Ikke det at jeg hadde særlig lyst til å trene når jeg våknet med hodepine, kvalme, hadde sovet dårlig og var sur. Da må man bare gå inn på Nike Women sin konto på YouTube og bli inspirert.

Every goddamn day -just do it!

 

 

Don´t give up, don´t give up!

Legg igjen en kommentar

