Just do it -again!

Midterm nummer 2 og 3 er unnagjort, hodet verker verre enn verst, og jeg så det som min plikt å bedøve meg selv med et glass rødvin.

Det skulle da bare mangle syns jeg. Lesing til strategi i hele helgen; multiple choice-midterm med de mest tilfeldige spørsmålene noensinne på mandag; gruppearbeid på tirsdag; to forelesninger fra kl 09 og to midterms i kveld. Merkelig hvordan hjernen bare skrur seg av, etter å ha lest 80 spørsmål med 4-5 svaralternativer hvor alle kan være riktige. Jeg tror nesten jeg har pådratt meg skjeve hornhinner av all lesingen, er det mulig tro? Og enda har jeg en midterm igjen på fredag. Fredag kveld, for å være nøyaktig. FML, som kidsa sier.

Da er det bare én ting å gjøre i morgen. Neinei, ikke lese til midterm på fredag. Først og fremst skal det trenes. Skikkelig. Jeg er fremdeles uvanlig støl etter tirsdagens trening, så det var tydelig mye frustrasjon som ble svettet ut da. Ingenting er som å trene ut all frustrasjon, oppgitthet og sinne. Ingenting gjør vondere enn når du presser kroppen så mye at du overrasker deg selv. Ingenting er verre enn følelsen av å måtte spy underveis. Ingenting er bedre enn endorfin-rushet som kommer umiddelbart etter endt økt.

Make yourself!

 

2 thoughts on “Just do it -again!

  1. Caroline sier:

    Hei! Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke prøvd å lage fotobok i iPhoto. Har du iPhoto 11 eller går det i de gamle versjonene også? Hvor mye mer koster det?

  2. heidilois sier:

    Hei Caroline!
    Jeg bruker iPhoto 08, så det funker på eldre versjoner også. Husker dessverre ikke hva boken jeg lagde kostet, men jeg la inn en del ekstra sider i tillegg til standarden. Tror det ble på rundt 400,- + frakt, men dette er da et par år siden nå. Du kan finne mer info og priser her: http://www.apple.com/no/ilife/print-products.html

    Jeg synes iallefall iPhoto er mye mer hendig og kjappere enn Japan Photo sin løsning, men smaken er jo som baken osv. Det som er et lite minus med Apple, er at boken kommer med FedEx (eller DHL?), så du må være hjemme når den leveres. På den andre siden er nettopp dét en forsikring om at du faktisk får boken og kan sjekke kvaliteten på den før FedEx-mannen drar igjen. ;)

    Lykke til! :)

Legg igjen en kommentar

