No pain, no gain

Mitt trenings»motto» er en miks av Nike og Corebar: Have fun, train hard, or go home. Just do it!

Hvilket resulterer i… smerte. I går etter trening var jeg så sliten i armene at jeg ikke engang klarte å lukke vinduene på rommet. I dag har jeg vondt overalt, også i muskler jeg ikke visste jeg hadde. Det der Bootybuilding-programmet virker for sure! Det er til og med vanskelig å bruke highlighteren på viktige stikkord i pensumbøkene jeg sitter med foran meg nå. Vondt. Ikke rart PTene så rart på meg da jeg tok vektene, og gliste bredt da de faktisk så at jeg klarte å løfte de. Helt selv. Klare sjæl! Såvidt…

 

 

 

Kick some ass!
Jeg savner thai boxingen noe voldsomt, men når alternativet her er å ta minibus, MTR og enda en MTR for å komme seg på thai boxing -da tar det rett og slett for mye tid. Det er jo skole og studier her omtrent 24/7, og jeg står som oftest opp kl 6 for å rekke trening før dagen i det hele tatt begynner. Et rent helvete å komme seg opptil tider, men fy så deilig med ekstra energi når dagen skal starte! Det skal bare litt ekstra viljestyrke og stahet til, og det kan det vel sies jeg har… Gleder meg likevel til januar og thai boxing, fantastisk måte å rense et slitent studiehode på. Nå går det kun i ren styrketrening, med noe cardio innimellom. Beinhinnebetennelsen er definitivt mye bedre her i varmen, men den hilser på nå og da bare for å forsikre seg om at jeg ikke helt har glemt den.

 

 
Work hard…
Når det gjelder skole, kan trenings»mottoet» overføres dit også har jeg funnet ut. Greit, greit, jeg sitter på Facebook og sjekker mail innimellom alt pensumet om vertical integration, diversification, og diverse interaktive markedsførings-konsepter jeg har lest om i dag. Likevel, jeg gidder ikke sitte på biblioteket og lese om jeg ikke er fornøyd med egen innsats etterpå. Arbeidsnarkoman? Neida! Jeg liker bare det jeg studerer eller jobber med, det engasjerer og interesserer meg. Finnes det noe bedre? Så have fun, work hard, or go home. Just do it! Ingen grunn til å utsette det du kan gjøre nå. Det er mer enn nok å gjøre igjen i morgen også…

Legg igjen en kommentar

