Shake up the happiness

I dag er det 44 dager igjen til jul. Litt lenge med nellikappelsin kanskje, men kort nok til at jeg begynner å stresse med eksamen. Oh holy night…

Eksamensperioden begynner nemlig allerede 03. desember, siden foreleseren vår ikke likte at vi hadde fått desidert siste dato og tid mulig for eksamen. Han flyttet den like greit noen uker frem i tid, til og med før vi er ferdige med forelesninger.

En del julegaver er allerede innkjøpt og ligger pent pakket i plastposer fra super’n til jeg skal hjem. Bare fem uker igjen, og de kommer til å fly. Dessverre og heldigvis… Jeg, som ikke har hatt særlig julestemning på flere år, spiller julesanger og gleder meg som en unge til jul nå! Og hva gir vel bedre julestemning enn… Cola? Kommersielt som få, men likevel. De klarer å linke seg til noden «jul» i mitt hode i alle fall, om jeg liker det eller ei.

Om et par uker er det klart for gudenevethvormange julemarkeder og greier her i Hong Kong også.
Shake up the happiness, it’s (soon) Christmas time!

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

