Sometimes, you just have to take the day off

Med de to siste helgene (tre…?) fylt opp til randen med skoleskoleskole, gruppearbeid, skole, og… skole… Da dere, DA må man faktisk rulle inn puppen og legge seg ned før man blir skada.

So I did. Hjernen min protesterte vilt og heftig, siden jeg må bli ferdig med strategi-prosjekt til gruppemøtet vårt i morgen, jeg må forberede exam #2 i Communications (onsdag), skrive ferdig en rapport + lage presentasjon angående volunteer-prosjektet i går (presentasjonen er på onsdag, og siden jeg drar til Boracay på fredag må også rapporten leveres onsdag), lese til quiz både onsdag og torsdag, og… Var det noe mer? Jeg har kommet ut av tellingen. Gruppearbeidet i strategi er det viktigste for meg, så jeg fokuserer mest på det. Og exam #2 i kommunikasjon. Skal da klare å fokusere på to ting samtidig.

Uansett. Tross i protester fra denne flink pike-hjernen min, fikk jeg med meg Zach og dro til Ocean Park. Veldig enkelt sagt: en fornøyelsespark her i HK. Herlig å komme seg vekk fra campus og studiestress, og jeg er smørblid og fornøyd fordi jeg fikk sett pandaer. Panda er verdens kuleste dyr!

Så, i stedet for å puggepuggepugge og jobbe med gruppeprosjekt i dag, gjorde jeg i stedet dette:

 

Ocean Park!

Giant spider crab… Grisesvære!

Enda vi var der ca når det åpnet, var vi ikke akkurat alene der..

Elsk på pandaer! De er kanskje verdens kuleste dyr…

Cable car over til den andre delen av parken, som stort sett består av berg-og.dalbaner og karuseller.

Juledekorasjoner overalt nå…

Legg igjen en kommentar

