Kan jeg bare slenge et forslag ut i luften, eller…?

Nostalgi!

Jeg var 9 år da denne ble sendt på tv første gang i Norge, og syns det var hysterisk morsomt med nissene som prater engelsk-norsk, og bob-bob-bob var alles nye favorittsetning. 16 år senere syns jeg serien er kanskje enda mer morsom, mest på grunn av nostalgien og at jeg faktisk forstår humoren. Og at jeg ser hvor tydelig de overspiller og legger inn helt tilfeldige innklippsbilder… Fantastisk!

 

Første del av første episode. Hele kalenderen ligger på YouTube!

 

Sløng det ut du Benny!

One thought on “Kan jeg bare slenge et forslag ut i luften, eller…?

  1. Caroline sier:

    Svar: Hei! Du, jeg har dessverre ikke fått sendt du et postkort ennå. Men du har ikke en adresse i Norge jeg kan sende til? Da kommer det i alle fall frem. Send adressen til caroline@icarroi.com

Legg igjen en kommentar

