Dagens (te)poesi

// Kreativt eksamensrot og BootyBuilding-program i bakgrunnen…
Foto: privat – copyright


Eksamenslesing betyr te. Eller egentlig kaffe, men jeg gidder ikke gå opp til caféen i LG1 for å fikse det, så te får duge. Det står på pakken at denne «promotes healthy kidney function», at den er koffeinfri, og at den skal være «detoxing». Joda. Fint det, men jeg bryr meg mer om de filosofiske setningene som er forskjellige på hver eneste tepose. Tidligere esker jeg har kjøpt fra Yogi (som er merket), har vært dekorert med yogastillinger og forklaringer på innsiden, og denne gang er det altså kloke ord fra gudenevethvem. Utrolig nok får det meg til å drikke mer te, fordi jeg vil se hva slags visdomsord teposen har å komme med neste gang. Differensiering?

 

Live by intuition and consciousness.

 

Ikke så dum denne teposen, altså.

Legg igjen en kommentar

