Hvordan gjøre kontofonen koselig i desember?

Har du DnB? Ring kontofonen…

 

 

Selv om det fort blir minus på konto i desember, har DnB gjort det litt hyggeligere å ringe kontofonen. De har nemlig fått selveste Sølvguttene til å synge kontofonen inn, alt fra innvalg til beløp.

Finnes det noen som ikke forbinder Sølvguttene med jul og kos? Jeg er ikke akkurat kjempefan, men det er liksom noe med det å ha Sølvguttene på TVen i bakgrunnen når de synger julen inn kl 17. Det er ikke jul før da, på samme måte som det (for meg) ikke er jul før jeg har sett Colas julereklame og Tre Nøtter til Askepott. NRK1 kl 10, same procedure as every year!

Sølvguttene + DnB? Jeg ville definitivt ringt kontofonen et par ganger ekstra i desember om jeg hadde vært kunde.

 

Se og hør hvordan det blir på Kreativt Forum. Jeg fikk nesten litt julegåsehud jeg!

Legg igjen en kommentar

