Julen blir sponset av… Coca Cola.

 

 

Neida, jeg er ikke sponset av Cola, selv om det tidvis virker sånn. Men de må vel være ett av verdens beste selskaper når det kommer til holistisk og integrert markedskommunikasjon. Alt de sier og gjør utstråler «happiness»; jeg kommer stadig over YouTube-klipp som dette. Gotta love it… *smil* Jeg vil også få besøk av isbjørner på flighten min! Men jeg kan vel treffe noen i Oslo. For alle vet da at det tusler isbjørner rundt omkring i gatene i Tigerstaden.

Supersmooth fra et markedsføringsperspektiv -men blir det litt i overkant? Har Cola tatt mer eierskap til julen enn de burde?

Legg igjen en kommentar

