1:10:47:35

Jepp, jeg teller ned…

 

// Dager, timer, minutter, sekunder…

 

Det har vært et heftig semester, og både godt og vondt. Mest vondt når det kommer til gruppearbeid og eksamener. Mest godt når det kommer til å ha reist veldig mye, og opplevd helt sinnsykt mye! Men nå skal det bli fint å dra hjem også. Det er ingenting som kan slå norsk jul og alle tradisjonene. Jeg krysser fingre og tær for at det kommer enda mer snø…

I kveld har vært den O’ Store Pakkedagen. Kofferten er nemlig for liten… Fire par sko måtte ta seg en tur på landet, sammen med en del bøker og klær. Og enda måtte jeg sitte oppå kofferten for å få igjen glidelåsen. Vekten er akkurat over grensen, så jeg får presse frem noen krokodilletårer dersom de slår seg vrange på flyplassen. Furteleppe og tårer i dådyrøyekroken burde gjøre susen nå rett før jul… Innimellom diverse fargerike norske gloser og fresing til kofferten, har jeg i tillegg «lest» til siste eksamen, som er i morgen. Ikke nok med at jeg har eksamen, jeg skal også rekke å levere tilbake diverse til skolen, må ned til Central for noen siste ærend, og lunche med et par stykker jeg har blitt kjent med. Flyet mitt går dessuten halv ni på lørdag morning, og når jeg må sjekke ut rett før jeg drar (Hong Kong-regler i et nøtteskall), må jeg dermed stå opp rundt kl 3 på natten. Jeg gjesper bare av tanken.

De siste timene i verdens sprøeste by (?) går med andre ord fort!

Legg igjen en kommentar

