That’s it!

Hadetbra Hong Kong. You sure are a crazy city…

Kvart over 6. Såvidt fått i meg en baguette. Sov ca 3 timer i natt, før jeg måtte opp og gjøre meg helt ferdig, sjekke ut av rommet, og vente på Dennis. Taxien, altså. Trenger veldig en kaffe nå, og vurderer å sette meg i kø på Starbucks allerede, selv om de åpner om 10 minutter. Jeg tror i hvert fall de åpner om 10 minutter. De bør…

It’s been a bumpy ride! Ikke til flyplassen altså, det gikk fort, men smooth. Tror nok han speedet litt, var fremme etter bare 35min. Men hele semesteret. Har hatet systemet, vært frustrert og forbanna, men også opplevd ekstreme kulturforskjeller, blitt kjent med verdens koseligste locals, og blitt glodd på fordi jeg er jente og har trent styrke. Har lært enormt mye om kultur, både i Hong Kong og også en del andre asiatiske land. Og jeg har ikke minst lært at Multiple Choice-eksamen –dét er noe som ikke passer meg i det hele tatt…

Jeg vil allerede tilbake. Ikke til HKUST akkurat, men til selve byen. LKF skal få slippe å se meg stort, men det er mange andre steder jeg vil besøke her. For ikke å snakke om hvor mye mer sugen jeg har blitt på resten av Asia! Hurramegrundt, det blir dyre ferier fremover…

Men nå: kaffe. Taxfree’en åpner om en halvtime tror jeg, og boarding starter om en time og et kvarter. Jeg har det med andre ord travelt. Trenger bare en kaffe for å føle meg menneskelig først. Ikke våken, bare noe annet enn zombietilstand. Og det skal en del liter kaffe til før jeg ikke får sovne straks jeg setter meg på flyet…

Legg igjen en kommentar

