Social Media Days 2012

Tool Camp, Case Camp, Social Media Awards og Oslo Facebook Event. Sounds great!

 

 

Social Media Days -det sier seg vel i grunn selv hva det går ut på? Eventet er lokalisert på Latter (Aker Brygge), og det er muligheter for debattering, du får innblikk i diverse caser fra blant andre Visit Oslo og Kvikk Lunsj, og det er selvfølgelig også diverse foredrag, for eksempel om organisasjoner i sosiale medier. Og det er vel ikke akkurat noe nytt at norske bedrifter har en del å lære der.

Jeg skulle gjerne vært der selv, det er bare et lite minus. Det ser ikke ut til at de har studentpriser, og når én dag koster 2400,- / begge dagene 3900,- så begynner VISA-kortet mitt å hyle av redsel. Pinlig, nå som jeg sitter på stillesalen og forsøker å lese Advertising Media Planning (så langt en interessant bok, og jeg simpelthen elsker stillheten på biblioteket. Noe annet enn bygningsarbeidet på UST…).

Heldigvis kommer nok Kampanje til å dekke Social Media Awards (antar jeg?), uansett vil vel resultatene dukke opp as they speak. Social Media Awards burde være en event det twitres fra på høyt nivå.

Merket med , , ,

Legg igjen en kommentar

