Social Media Days 2012

Tool Camp, Case Camp, Social Media Awards og Oslo Facebook Event. Sounds great!

 

 

Social Media Days -det sier seg vel i grunn selv hva det går ut på? Eventet er lokalisert på Latter (Aker Brygge), og det er muligheter for debattering, du får innblikk i diverse caser fra blant andre Visit Oslo og Kvikk Lunsj, og det er selvfølgelig også diverse foredrag, for eksempel om organisasjoner i sosiale medier. Og det er vel ikke akkurat noe nytt at norske bedrifter har en del å lære der.

Jeg skulle gjerne vært der selv, det er bare et lite minus. Det ser ikke ut til at de har studentpriser, og når én dag koster 2400,- / begge dagene 3900,- så begynner VISA-kortet mitt å hyle av redsel. Pinlig, nå som jeg sitter på stillesalen og forsøker å lese Advertising Media Planning (så langt en interessant bok, og jeg simpelthen elsker stillheten på biblioteket. Noe annet enn bygningsarbeidet på UST…).

Heldigvis kommer nok Kampanje til å dekke Social Media Awards (antar jeg?), uansett vil vel resultatene dukke opp as they speak. Social Media Awards burde være en event det twitres fra på høyt nivå.

Reklamer
Merket med , , ,

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: