Let’s call this awesome!

Kampanje for Ben&Jerry’s. Bachelor med produktplasseringer som tema.

 

Gjesteforelesere i så og si alle kampanjeforelesningene, hvor vi begynte forrige uke med Enova, og fikk presentert oppgavene denne uken. Windows Phone/Microsoft og Ben&Jerry’s er ikke akkurat kjipe oppdragsgivere noen av de. Er allerede godt i gang med både Advertising Media Planning (boken i budskap og medievalg) og kampanjeboken (som jeg har glemt hva heter, men den er knall råsa og lyser opp en grå januardag!), og er nerden som koser seg med å researche det som fins av iskrem eller produktplasseringer. MindNode, Word og Excel er oppe på Macen til enhver tid, mens ColorNote og Remember the Milk er fantastisk å ha på HTCen. Det er bare å sette seg enda mer inn i Prezi og PowerPoint før presentasjonene skal holdes, og det er ikke lenger den verste kneika i uken å komme seg opp kl 6 den dagen vi har forelesning kl 8.

Visste du forresten at Ben&Jerry’s har sitt eget CR-program for kuene sine? Caring Dairy innebærer at de blir godt tatt vare på, har egne navn og får kos. I tillegg forsøker B&J’s å finne fôr til de så de promper mindre, og ergo slipper ut mindre CO2. Snakk om samfunnsengasjement og CR tatt på alvor! Gledings til å pønske ut en fantastisk kampanje for de sammen med gutta…

Nada skriftlige stress-eksamener i tennishallene på Hasle. Det blir et helt fantastisk siste semester på BI… *smil*

Merket med , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: