Google er min venn… [infographic]

…ikke kødd med dem!

Nja. Nåvel. Det funket bedre for trikken, tør jeg påstå. Uansett, point being: jeg bruker Google til alt. Absolutt alt. Telefonnummer, gateadresser, bedriftsøk, bilder, definisjoner, artikler til skoleoppgaver (du har hørt om Scholar, sant?), for å konvertere pounds til kilo, kalkulator, valuta, you name it! Jeg har hatt Gmail så lenge jeg kan huske, og var til og med så ivrig at jeg ventet et par uker (måneder?) for å få en invite når Gmail først kom.

Som student er det definitivt mye man kan gjøre med Google, og Google kan hjelpe med temmelig mye. Er du egentlig klar over hvor mye…? Ikke? Da burde du sjekke ut infographic’en jeg fant på hackcollege.com… Bare husk at tastatur-snarveiene er basert på Mac; har du PC så prøv å trykke control (ctrl) i stedet for command (cmd). Pleier som oftest å funke.

 

Merket med ,

Legg igjen en kommentar

