Let the game begin

09 til 17. Hver dag. Hele påskeferien. Flisespikkeri, høylytte diskusjoner og glefsing. Kritikk og bra jobba-kommentarer om hverandre.

Kampanjeutvikling. Vi leker ikke skole.

 

 

Mandag var overhodet ingen rød  2.påskedag i år. Gårsdagen begynte altfor tidlig, sluttet altfor sent, og inneholdt hele følelsesperspektivet. Fra superengasjert og «dette fikser vi», til frustrasjon, småkjefting og «faen ta hele oppgaven». I dag, onsdag…

 

Den o’ store presentasjonen.

 

Misforstå meg rett. Det har vært mye frustrasjon og småkjekling om hva som er den beste måten å kommunisere det vi ville på. Men jeg har virkelig elsket å jobbe med oppgaven vår, som kort fortalt har dreid seg om å utvikle en kampanje for det amerikanske iskremmerket Ben & Jerry’s i Norge. Noe mer spennende, interessant og gøy kan jeg nesten ikke tenke meg, dersom vi holder oss til skoleoppgaver. Og jada, jeg er geek. Har en kjempe-L i panna. Men fy søren så lærer man mye på kort tid når man geeker!

Det er først nå, cirka 12 timer etterpå, at jeg plutselig har innsett at dagens presentasjon… Det var jo i bunn og grunn en muntlig eksamen. Så derfor har jeg nå smått eksamensnerver her jeg sitter, godt plassert i sofaen foran tven, og med oppgaven innlevert for 12 timer siden. Jeg er altså ikke bare geek, jeg er visst temmelig sær også… Eksamensnerver etter eksamen? Åååååkay.

 

Nå er det bare å vente på eksamenskarakteren, og ikke minst hvem som vinner. For hele greia har vært en konkurranse også, hvor det beste teamet på Ben & Jerry’s vinner et iskremparty. Litt fetere premie for Microsoft-teamene kanskje, som kan plukke med seg en Nokia Lumia 800. Jeg må si jeg bryr meg særs lite om selve premien, men bare det å vinne hadde vært nokså heftig. Fingers crossed!

 

It’s on! Let the game begin…

 

OBS: Logoen over er en fiktiv Ben & Jerry’s-logo for kampanjen/skoleoppgaven vår, og har dermed ingenting med Ben & Jerry’s Norge å gjøre. Creds til Henrik Birkeland som bidro med PhotoShop-skills i teamet vårt! Copyright
Merket med

Legg igjen en kommentar

