Victoria’s Secret’s Very Sexy Work Out

Klikker meg inn på videoen, sulten på et par fete treningstips, og får tidenes hakeslipp.

 

 

For work out er det definitivt ikke, og very sexy er jeg også nokså usikker på. Joda, hun er en VS-modell og søt og pen, men trent? Not so much. Når videoen i tillegg lover å gi meg my sexiest arms ever, får jeg lyst til å gråte. Har jeg virkelig kjørt på med pushups på tærne, triceps-pushups, hangups, benkpress, dips og plank to row for ingenting!? Trenger jeg ikke mer enn et par halvkilosvekter og litt «vipping» for å få lekre, smekre armer? Jeg har blitt lurt!

Hold an litt der, og rull inn puppen. Hva er det Doutzen (jepp, det er det frøkna heter) egentlig driver med? Hun er kanskje modell og supersexy, men trene kan hun ikke! For å få effekt bør man gå mye dypere i f.eks pushups enn «vippingen» hun driver med, synd men sant. Styrketrening er beinhardt, vondt og rett og slett forjævlig til tider -men det gir resultater om det gjøres riktig. Så se gjerne videoen med Doutzen og supermodel-treneren hennes, hent inspirasjon til øvelser -men gjør de for guds skyld riktige! Legg på antall kilo, og gå dypt. Det er ubehagelig når det brenner som f, men det er ikke farlig! Ta en titt på Silje Mariela; DER snakker vi sexiest arms (og bein. Og rumpe. Og mage. Og alle andre tenkelige kroppsdeler) ever!

Er for øvrig verdt å lese artikkelen «Derfor har ikke VS-modellene magemuskler» også.

Hva syns du? Strong is the new skinny mener nå jeg!

 

Victoria’s Secret’s not so very sexy work out…

 

 

Her er derimot dama som virkelig har peiling!

Merket med , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

