Outlook is… hot mail?

I alle fall er det stort potensiale for Microsofts nye webmail!

 

 

«Potensiale» er nok helt feil ord å bruke forresten. Interesse, entusiasme og iver er muligens bedre ord for å si noe om hvordan brukerne har tatt i mot outlook.com. På bare seks små timer fikk outlook.com 1 million brukere -nokså vanvittig!

Jeg har kun testet nett-versjonen, men den skal visstnok også funke fint på både mobil og tablet. Det er fortsatt litt prøv-og-feil-fase, men i Chrome funket outlook tilsynelatende som det skulle. Det er en stund siden jeg aktivt har brukt hotmail-adressen min, den er mer som en spam-innboks. Enn så lenge foretrekker jeg Gmail, både fordi jeg har hatt adressen siden det var en beta, og fordi Google er min beste venn når (kunnskaps)nøden er størst…

 

Kilde: Neowin.net
Merket med , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

