Skal, skal ikke…

71 grader nord har rullet over norske tv-skjermer i 14 sesonger, og jeg har nesten fra første program tenkt at jeg burde melde meg på…

Delta i 71° nord

 
Nå som søknadsskjema ligger ute, kommer selvfølgelig tanken opp igjen på nytt. Det blir flere og flere søkere, og tøffere både å komme med og selve utfordringene. Fet konkurranse, fantastisk opplevelse, og ikke minst det eneste reality-showet jeg klarer å se på. Aner ikke hvor mange ganger det har kilt i magen, og tenkt at det der -dét jeg bare gjennomføre en gang! Så var det denne semi vannskrekken min da… Hm.

Merket med

2 thoughts on “Skal, skal ikke…

  1. Divamamma sier:

    Hvorfor tenke!!! Bare gjør det!!!
    Om du blir en av de få som blir utvalgt til å bli med vidrer tar du stilling til det da:)

Legg igjen en kommentar

