Grattis NAV Foreldrepenger!

Social Media Days 2013 er i gang, og årets Facebook Page er nå kåret!

Social_Media_Days__4722626aFoto: Eirik Helland Urke // kampanje.com

 

Blandt hundrevis av nominerte sider ble ti shortlistet, blant annet Norges Kreative Fagskole og Kondomeriet. Av disse ti knivet tre om seieren, og NAV Foreldrepenger dro til slutt det siste strået -rett foran nesa på Netcom og Kreftforeningen.

Juryens begrunnelse av vinneren:
«Ved å ta tak i ett spesifikt ”forretningsområde” innenfor et stort system, har denne aktøren på Facebook klart å skape et interessant møtested for mennesker med felles utfordringer. Vi vet ikke, men vi sitter med en følelse av at denne måten å tenke på – altså gjennom spissing og satsing på ett unikt felt – også har gjort det morsommere for dem som sitter på kundesiden og svarer – altså mer inspirerende å gi tydelige og hjelpsomme svar. For på denne Facebook Page får du gode svar. Du får svar raskt, ja raskere enn du forventer. Kompliserte henvendelser forenkles og juryen er imponert over kvaliteten på innholdet. Når alt kommer til alt – skal årets Facebook Page kåres på reellt innhold, på hva som faktisk skjer på sidene – og ikke bare på vakre bilder og et lekkert inntrykk. Når det er sagt, står ikke årets vinner tilbake her heller – juryen mener at årets Facebook Page holder mål også når det gjelder utforming. Sidene er tilpasset målgruppen – tjenesten sitter som et skudd»

Det gjenstår bare å gratulere så mye!

 

Begrunnelsen sakset fra kampanje.com
Merket med , , , , ,

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: