Social Companies Day 2014

Starcom er samarbeidspartner på årets Social Media Days, og jeg har fått muligheten til å holde foredrag under Social Companies Day torsdag 6. februar. Om jeg gleder meg!

Timeplan, Social Companies Day

Det er superstas å få lov å holde foredrag om merkevarebygging i sosiale medier, selv om jeg brått kjenner meg som en rookie når jeg tenker at jeg skal prate om dette foran andre. Rart hvordan man blir nervøs, når man skal prate om noe man (forhåpentligvis) kan? Uansett. Social Companies Day er gratis, hvert foredrag er på max 30 minutter, og alt foregår i Oslo sentrum. Hur bra som helst! Alle stedene skal ligge i gåavstand fra buss, trikk eller bane, så da er det vel no excuse?

For å komme til oss i Starcom tar du trikk eller buss til enten Kongens gate (om du kommer fra sentrum), eller Dronningens gate. Tar bare 7-8 minutter å gå fra Jernbanetorget også, så hopp på første og beste bane. :)

 

Merket med , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

