Social Media Days 2014

Jeg klapper opp Sempro på scenen. Årets happening på Latter i Oslo, Social Media Days 2014 nærmer seg slutten, det gjenstår bare å dele ut priser til fantastisk flinke folk. Det er tid for å kåre Årets sosiale medier-byrå.

SMD2014// Happy hippo med finalist-diplom!

 

Jeg smiler og klapper når Sempro blir ropt opp som første finalist, og legger de til på den mentale listen over byråer jeg skal følge med på fremover. Selv om jeg har jobbet med sosiale medier på byråsiden i omtrent to år, dukker det alltid opp nye kolleger som utmerker seg, og den listen har blitt lang i løpet av #smd2014. Elsker ny inspirasjon!

Neste slide og neste finalist dukker opp på projektoren. Det er en orange stjerne der. En orange stjerne med rød bakgrunn, og det er noe velkjent blått på sliden også. Det tar et par sekunder før jeg faktisk klarer å lese «Starcom», og titter bort på kollegaen min -som ser like overrasket ut som meg. Hæ? Er vi finalist til Årets… Fy f**n, vi er finalister til Årets sosiale medier-byrå!!! Juryformann Tone etterlyser oss. Kom ‘a, Sindre, vi må komme oss opp på scenen!

For sosiale medier-nerds/geeks/guruer/whateveryoulike som meg, er dette stort. Ikke bare ble arbeidsgiveren min kåret til Årets mediebyrå tidligere i år, nå er vi jammen meg i finalen til Årets sosiale medier-byrå også!

Vi nådde ikke helt til topps, det var nemlig Sempro som stakk av med seieren i år. Vel fortjent, og all kred til dere! :) Uansett, å komme til finalen, blant mange flinke bransjefolk, det er vanvittig moro! Jeg har vel egentlig ikke flere adjektiver å beskrive det med, annet enn vanvittig moro! TAKK!

Nå skal jeg forsøke å lande litt, og forberede mitt eget foredrag om merkevarebygging i sosiale medier. I morgen er det Social Companies Day, og jeg skal i ilden kl 10 og kl 14:30. To av dagens foredrag på #smd2014 bekreftet mye av det jeg skal prate om i morgen (takk til Mats i Venture Factory og Tim i Facebook, nå kan jeg slappe litt mer av og stole på at det jeg sier er «riktig»), så pulsen er heldigvis ikke skyhøy lenger. Om du vil, må du gjerne ta turen innom oss i Tollbugata 17 i morgen! Fint om du da melder deg på, slik at arrangørene har pittelitt koll på hvor mange som dukker opp. Du kan også ta en titt på Facebook-eventet.

 

Juryformann Tone er for ordens skyld kreativ leder i Starcom, men har ikke sittet i juryen på akkurat denne prisen.


Merket med , , , , , ,

2 thoughts on “Social Media Days 2014

  1. Gratulerer som finalist, strålende lesning for en med-finalist som ikke hadde anledning til å delta (for første gang!! Er det ikke typisk?).

    • heidilois sier:

      Takk, og gratulerer til deg selv også! Veldig typisk å ikke ha muligheten til å komme når man faktisk er i finalen… En annen gang! :)

Legg igjen en kommentar

