New in: calm

Det er vel ikke bare jeg som syns verden snurrer i et litt for høyt tempo til tider.

Calm

 

Jeg liker når ting skjer raskt, men noen ganger må man puste med magen også. Yoga er ikke helt min greie, men det er apper! Jeg har en app for det meste. Og bruker få av de. Calm derimot, er helt fantastisk etter min mening. Enkelt og greit en… ja… avslapningsapp? Ja, jeg tror det er en god beskrivelse. Bortsett fra at det ikke bare er en app, men også en nettside. Details, details.

Gratisversjonen byr på bakgrunnslyder som regn og rennende vann, i tillegg til et par «guided calms». Altså en særdeles calm dame som snakker deg i søvn. Eller snakker deg til mer energi, alt etter ønske og behov. For å få tilgang til alle guided calms koster det skarve 70 spenn i året, da får du alt fra sleep sessions til energy sessions, positivity sessions og self-acceptance sessions. Noe for enhver smak, med andre ord.

Calm – meditate, sleep, relax. Tommel opp for noen minutters pause i hverdagen.


Merket med , , , ,

Legg igjen en kommentar

