Back to work

Endelig! Etter omtrent syv måneder hjemme med en bebis som først hadde kolikk, så aldri ville sove, og deretter fikk rulle-seg-rundt-dilla, er det nesten utrolig at det snart er november og jobbhverdag igjen. Jeg gleder meg vilt!

Og gruer meg kanskje nesten enda mer. Det skjer mye på syv måneder når man jobber med sosiale medier. Ekstremt mye. Og jeg er livredd for å ikke klare å henge med. Tenk om-tankene trenger seg på, og dytter sakte men sikkert dette går bra-tankene litt lenger vekk. Jeg som så og si alltid har på den herlige ja-hatten begynner å tvile litt. Burde jeg kanskje tatt et par måneder til med perm? Eller aller helst et par måneder færre, slik at jeg ikke hadde misset det jeg føler jeg har. Det er mulig å få hodepine av mindre.

Jeg har hoppet i det før. Både foredrag for et par hundre stykker, og diverse pitcher og kundemøter jeg ikke har følt meg godt nok forberedt til. Det har alltid gått bra. Til og med en eksamen jeg var sikker på jeg skulle stryke på (!), og som jeg gråt en del bitre tårer over, gikk uventet nok særs bra.

Får gjøre en omskriving av Pippi, og si: dette har jeg gjort før, så det klarer jeg sikkert.

Foto: gamer.no

Legg igjen en kommentar

